Blogger Widgets

Saturday 26 January 2013

..try harder..!!


..makkk aiiiiii...!!!!!..lmanya x buka blog nie..uwawawawa.....(ish..over nya aku..)
..apa kabar korang2..?
..aku sihat walafiat..(korang x tnya kn..)hehehe...
..hmm..
..okey lah..
..hari nie..aku nak cer sket psl kehidupan baru aku..masuk tngktan 4..
..actually..aku rsa sgtlah susah msuk kls baru nie..
..aku ambik sub..seni n kesusasteraan melayu..
..ish2..
..yg buat aku terkilan n frust sesngat..
..aku masuk kls seni..!
..GUYSSS!!!..aku msok kls seni weiii..!!!
..klw aku nie ada bkat seni xpe a..
..nie..lngsung x ada..hampeh btol..!!
..mcm mna aku nk spm nnti..
..ohh tedaa!!..
..aku dh bg taw mama aku..aku x nk..
..jd mama aku sruh tkar klas ambil eko..
..BUT..!!!
.. hampa..kls tu dh pnuh yg teramat sgt..
..hmmm..
..mama pun bg nasihat..
..takpe lah..ambil jee kls tu..cuba dulu..
..aku pun..
..pasrah je laa..yang penting usaha tngga kejayaan..!!!
..that's my girl..!!!ahax..
..okey laa...stakat nie jee eh..
..nnti terlebih emosi pulak..hihihihi..


No comments:

Post a Comment