Blogger Widgets

Sunday 9 December 2012

..hanya mampu menerima..!!


..woaaaaaaaaaaa...!!!
..btol ke nie..??
..mcm x caye je..(ape yg aku x cye ni..)
..nak taw ape..??tgok bwah..

..tgok bwah lagi..

..dan lagi..

..lagi....

..lagi..lagi..lagi..

..tadaa..







..actually..aku x cye yang x lama lg result kuar..
..hurmm..
..ape perasaan aku ek..??
..mcm2 prasaan ada..sebut je prasaan ap..grenti ade..(ade ke..??)..ahaxz..!!
..bengkeng..
..aku rsa mcm x nk ambik je rsult tuh..
..semalam ad aku rport kt mama aku..
..aku ckp cmnih...
.."ma..amenk rsa cm x nk je ambik rsult tu.."skali mama aku jwab cmnih..
.."x nk ambil..x pyah.."
..toinkk..!!!..hahahaa..cal2..!!(kena skali..)
..tym ujian sub ap yg aku x feel..??
..aku x feel tym sub..sej..geo..n sc..math..ade la skit2..(bnyk ny aku x feel ni..)
..aku x taw lg bla tarikh rsult nie..yg aku taw..bulan ni n taun nie lah..(hihihihih)
..bla rsult kuar nnti..reaksi aku..??
..hnya mampu menerima..itu aje..!!(^_^)













6 comments:

  1. gud result out when u done the best:)

    ReplyDelete
  2. gud luck..moga dapat result yng terbaik..
    akk done follow sini.. :)

    ReplyDelete
  3. Selamat berjaya :) akak tgh tnggu result SPM. insyaallah kejayaan sedang menunggu adik :) done follow you.mai singgah blog akak :)

    ReplyDelete
  4. ..tnx kak..selamat berjaya jgak untk akak..

    ReplyDelete