Blogger Widgets

Saturday 15 December 2012

hanakimi..!!

..hehe..dimulakan dengan senyuman..(eh slh..dimulakan dgn bismilah..)
..hari nie..hari ahad..hujung minggu yg membosan kn..
..x ada benda nk dibuat..
..tgh2 aku bosan nih..tegerak plak hati nk buka youtube..(nk tgok crita nih..)
..dh bka youtube.. x taw plak nk tgok ap..(entah ape2)
..last2..aku tgok crita hanakimi..crita jepun..
..actually..crita ni..dh brapa kali aku tgok..
..tp..kerana kebosanan aku..tgok je la..
..lgi pun..crita ni bez taw..rugi x tgok..haha..
..aku suka tgok hero n heroin crita nie..
..huihh..comel giler..
..apa pendapat aku..??
..aku x pndy lh nk bg pendapat..ap yg pasti..
..aku ska crita nie..suka sgt..!!!.
..crita ni..psl kt skolh..n yg pasti crita psl cinta la jugak..(hehehehe..)
..nie je yg dpt aku simpulkan..(ish3)


..nie gmbr crita hanakimi..

No comments:

Post a Comment